Francuska marka kosmetyków Clarins i sieć perfumerii Douglas jednoczą siły, by inspirować swoich klientów do niesienia pomocy poprzez zakupy z misją. Kampania Share the Love to zaproszenie do dzielenia się miłością, troską i życzliwym gestem. W ramach inicjatywy marka wypuściła na rynek limitowaną edycję kultowego olejku do ust Lip Comfort Oil Share the Love – 1 euro ze sprzedaży produktu zostanie przekazane na rzecz podopiecznych Stowarzyszenia.
Stowarzyszenie Pomocy i Interwencji Społecznej od trzydziestu lat wspiera osoby w kryzysie bezdomności przebywające na terenie Warszawy, prowadząc m.in. Dom dla Matek z Małoletnimi Dziećmi i Kobiet W Ciąży „Etezja”.
Dom „Etezja” powstał, aby holistycznie wspierać podopiecznych poprzez wdrożenie funkcjonalnych rozwiązań mających na celu położenie kresu bezdomności matek i ich dzieci. Umożliwia zmianę jakości życia i odzyskanie fundamentu bezpieczeństwa, dzięki najlepszym praktykom opartym na doświadczeniu, wrażliwości na specyficzne potrzeby kobiet oraz ich dzieci. Matkom i ojcom z dziećmi oraz kobietom w ciąży w kryzysie bezdomności placówka oferuje szeroki system wsparcia ze szczególnym uwzględnieniem edukacji rodzicielskiej, socjalno-bytowej, psychologicznej, pedagogicznej, prawnej oraz specjalistycznej.
We wspierającym i opiekuńczym środowisku rodziny mają zapewnioną bezpieczną przystań oraz okazję do nauki i rozwoju na każdym poziomie.
Prawie 3 000 olejków Lip Comfort Oil Share the Love dostępnych jest stacjonarnie w perfumeriach Douglas oraz na douglas.pl i clarins.pl. Kampanię wspiera ambasadorka marki Clarins Małgorzata Rozenek-Majdan.